BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 7, 2009

Penang!i'm home

dah 2 mggu aku lepak kat mlake,semalam baru blk penang...
lotih den,mat pet yang blk ngan aku semalam br je blk malaysia,jd dia teringin nk jln-jln KL,wakaka,aku dah la tahu jln KL,jd men bantai je la jln tuh,tp jmp gak tempat yg di tuju,sehari berjalan-jalan kat KL tuh,kete paking kat lowyatt,pastuh p jln-jln guna LRT,bapak letih sial,dah la berjalan je memanjang,siap time owang blk kije lak ms aku nek LRT tuh,mau sendat kalah tin sardin.siot je..KLCC,sempat tangkap gmbr kejap,ekeke,2nd time aku p KLCC,bkn de mende pun kt KLCC tuh,huhu

aku yg senyum dlm keletihan




amek ko mat pet,tau pun letih ms drive blk penang,selamat aku ade sebagai penyelamat,leh gak aku drive kan untuk ko,bwahaha,setin red bull wat mata aku terbeliak smpi kat umah,tak ngantuk wa cakap sama lu.letih smua ilang.

tp syg,bila sampi penang,aku on tenet,dapt brite buruk,sampai sekarang aku sedih..

mlm ni tak leh p vistana,aku tak tau jln,pastu ujan lak,siot jek,br nk mengambil hati bakal mak mentua,huhu,begini pula jd nye,yay,besok meniaga lagi,jgn ujan sudah





0 comments: