BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 19, 2009

jerebu di lahar kepar

ekeke,ari nih jerebu ckit kat kmpg aku,
aku antara penyebab jerebu tu,ekeke,
padi dah lama ambik,jerami pun dah kering,

jd arinih terpaksa juga aku berpanas dengan api dunia
serta terik mentari,jerami-jerami kering aku bakar kan dengan penuh rakus tanpa belas serta kasihan,muahaha,terbanglah serangga-serangga yang tak tertahan dek kepanasan api dunia akibat pembakaran jerami,
abu-abu mula berterbangan,asap tebal meliputi tubuhku yang semakin membesar,angin petang datang meniup sejuk ke muka ku,menggunakan siuan pemmanggil angin,aku menyeru angin dtg kepadaku.

ekeke,dpt petua mak aku nih,bersiul nk pggl angin,muahaha.

berbunga-bunga la plak aku tulis nih..

kulit aku semakin gelap r,sape-sape de cara nk putih kan balik kulit nih..cite r sket,muahaha

lotih den bakar-bakar nih,bikin panas jek





0 comments: