BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

Pekan Ahad!!!

selamat bercuti ujung minggu,
dah dua minggu aku tolong akak aku kat pasar minggu nih,
dah lew ujung minggu,kena bangun awal lagi,tapi pe pun mmg sronok meniaga ni, tambah-tambah bila kita nengok hasil jualan kita abes,duit pun masyukk jek,ekeke, tapi tuh duit akak aku r,aku dapt gaji jek,sejam 5 hinggit,jd lew,lg mahal dr kije KFC kot...

kije aku cuma goreng cucur udang ngan bungkus mee, first time goreng cucur tuh,leper-leper je dia,cucur tuh diet aku rasa,huhu,mmg len bila kita masak kat umah ngan masak untuk jual,masak kat umah takde la rs kena terik mentari, panas woo kat pasa nih,angin dah la cam semput jek,bertambah-tambah gelap kulit nih,bila aku bukak baju jek,rasa cam tahi cicak pun ade,huhu,setengah gelap,setengah cerah...


bende yg aku jual

sambil-sambil meniaga tu,leh la cuci-cuci mata ni skit,wakaka

2 comments:

Anonymous said...

pergh!!! dah jadi biznesman pasar minggu skrang.....hahahaha...

Afham Rusli said...

join syakir jap... pergh!!! dah jadi biznesman pasar minggu skrang.....hahahaha...