BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 2, 2009

BAD NEWS!!!


damn!!!!!
ni yang membuatkan aku malas nak pergi ke klinik nih...
always some bad news will came out, 
dengan pening lalat aku memandu mercedes 110 aku,
di dalam hati ni penuh sumpah seranah kat tekak aku nih,
i feel the pain masa nak telan air liur,tambah la nak makan nasi,bertambah-tambah sakit tu.
yang menjadi sebab aku terpaksa ke klinik, WTF!!
hasil pertemuan 3 penjuru antara aku, doktor ngan nurse yang tengah melepak,
keluar la result pas dia check suhu badan, tengok tekak,tapi takde lak check tekanan darah aku,emm,weird,sbb sblm nih,klu aku demam,mesti doktor tu check aku nye tekanan,selalu OK r,

jadi doktor tuh pun ngan tegas bertanya, awak ni pernah makan ais tak?
aku pun menjawab dengan nada sombong+pelik,pernah kot...
dalam hati aku berkata,ape kepelik nye soalan doktor nih,sekarang zaman moden,mst la mkn ais
pas tu dengan pantas doktor tu pun cakap,jangan makan ais lagi dalam masa 2 bulan,"hentikan amalan yang merosakkan badan tu,makan ais lebih teruk daripada merokok",kalau makan ais tu bengkak dalam tekak tu akan jadi lebih teruk.ikut tahu?
aku pun ok je la,nak melalak panjang pun tak guna,aku pun tanya,ape yang bengkak?
tornsil yang bengkak doktor tu jwab,
emm,entah la,aku pun tak tahu benda ape yang aku sakit,wahaha.

selepas tiba di rumah!!
mak,orang bengkak tornsil,aku dengan girang memberitahu mak aku,
mak aku selambe je cakap,emm,takde benda len dah yang nak dapat.
bengkak tornsil gak,adik beradik kita memang ade penyakit tuh,tengok chaq hang,kena operate,sepupu hang,berapa kali kena operate sebab bengkak tornsil..
uik,tak pernah lak aku tahu pasal nih,memang serik dah nak makan ais pas nih,kalau rindu kat kau,baru aku cari kau wahai ais..
good bye my ice!!i will miss you!!!

p/s:-ayat dalam yang aku qoute tu saje aku tambah,wahaha

0 comments: