BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 16, 2009

i'm home!!s1ck!!

wahaha,aku pulang ke rumah hari ni,setelah seminggu bangun kul 7 pagi sampai 1 pagi setiap hari, badan aku dah hampir sampai ke tahap tepu,wahaha.

dan hari ni,something weird is happenned!!!
aku bersukan secara bersungguh-sungguh! ni semua akibat dari pengaruh menjadi sibuk setiap hari,bosan bila mempunyai masa lapang,wahaha.

pengajaran dari kes aku nih,menyatakan bahawa,guna lah masa sebaik-baik nye untuk tidur kalau ade masa lapang.jangan memenat kan diri secara sengaja.wahaha

sekarang jam pukul 2.02 pagi,tido lewat lagi malam ni...
bila tengah malam menjelma,ingatan aku sentiasa teringat pada yang jauh!!!
bila tidur nak je mimpi yang jauh!!!bila berkedip nak je lihat yang jauh!!!
bila la yang jauh nak jadi dekat?!!bila la yang dekat nak menjadi rapat?!!
persoalan yang sentiasa bermain bila tengah malam mengadap aku!!

2 comments:

Afham Rusli said...

entry x best...

atleast, bgtau la sape yg jauh tu...

& ape yg homesick nye?

npe ko bru pulang k rumah... sblm ni ko ke mana?

Cite la habis2an... bru la macho & masyuk...!

Bru mleleh air mata yg di sana tu sian kt hang... actually... sape yg d sana tu? kt mana yg d sana tu?

kopi phreak said...

wahaha,tak kisah sape pun,kena la rahsia sikit-sikit,skarang aku bercuti kat havard 2 bulan setengah,ekeke