BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 1, 2009

Sick.6.Sick


setelah sekian lama bergumbira,hidup tanpa masalah kesihatan yang teruk, akhirnya, 2 hari aku tak leh bergerak lebih-lebih, wahaha, semuanye akibat demam+diheria+sakit kepala+sakit tekak, tapi alhamdulillah hari nih demam dah hilang,tapi tak tahu la petang nih dia datang balik ke tak. tapi yang lain-lain tu masih ade, klu sebulan sakit tekak aku tak hilang gak, memamg kurus la jawab nye, tadi nak abeskan sebiji karipap pun mengambil masa setengah jam, siot jek... maybe dosa-dosa silam aku banyak sangat kot dulu, huhu.

mak aku suruh aku pi klinik, tapi akibat malas nak menerima kenyataan, aku pun menolak dengan tertib cadangan mak aku tuh. takut gak, mana la tahu, tiba-tiba doktor tu charge aku denggi ke,chikungunya ke, takleh terima ooo. dengan slamber je,aku tunjuk yang aku dah sihat, jalan pun laju jek. padahal, badan dok sengal-sengal lagi.

kesimpulannye, jangan pergi tengok cite conffession of shoppaholic,wahaha, balik je, terus demam, sampai hari nih aku tak leh terima kenyataan yang aku tengok cite tu, ngan laki plak tuh...

0 comments: